Fönster

Skulle egentligen lägga ut ett mat- och receptinlägg till men orkar inte pilla med bilder i kväll. Tänkte dock lägga ut bilder på två av mina köksfönster.
julfonster
Nya gardiner från Jotex, amaryllis och hängande ljuslykta från Blomsterlandet. Krukan kommer nog från en amaryllis från förra året och de små röda lyktorna köptes förra julen kommer dock inte ihåg var nånstans, har likadana i guld i ett annat fönster.

 litetfonster

Fönster övanför diskbänken. Krukväxt som jag har haft i fem (5!!!!) år, helt otroligt, vas från IKEA med sonens puttekulor i och ovanpå och ett riktigt fynd från Myrorna för endast 5 kronor! Har länge letat efter en avlång passande kruka där jag kan ha kryddor och tänk vad bra det blev tillslut, nu är det bara kryddorna som saknas.

Önskar er en god natts sömn och en underbar måndag!
Annsann

2 Responses to Fönster

  1. gabbiz skriver:

    Härliga fönster! Jag älskade gardinerna.

    • annsann skriver:

      Föll direkt för gardinerna när jag såg dem i deras katalog. Hade tidigare randiga gardiner i offwhite, beige, grått och svart. Får se vad som hängs upp efter jul.

