Badboy!

jonathanDet blev ett lyckat bad trots att jag inte är så förtjust i att bada och ännu mindre förtjust i att gå omkring i bikini. Sonen tyckte det var jättekul iaf och vi åkte stora rutchkanan ihop och hamnade under vattnet vid målgång, det var väl inte så uppskattat av lillkillen.

Sprang på en jobbarkompis som var där med sin dotter så jag hade någon att prata med emellanåt. På tal om jobb så kan jag ju berätta att jag sedan ett halvår tillbaka jobbar på ett företag som tillverkar utrustning till bilar. Trots krisen inom bilindustrin så har inte vi blivit drabbade så hårt. Jag är ansvarig för personalmatsalen vilket innebär att jag ordnar frukost och lunch, lagar ingen mat utan får den i kantiner från en restaurang. Har dessutom hand om kaffemaskinerna och varuautomaten med godis samt att jag har en del ekonomiska uppgifter. Trivs otroligt bra och längtar till jobbet varje dag.

Jag tog över efter en som gick i pension så jag har haft möjlighet att ändra väldigt mycket och tagit in en en hel del nya saker i sortimentet till allas förtjusning. Att de sedan svär åt mig när jag tar hem nya godissorter är ju bara på skoj =)

Ha en skön kväll!
Annsann

Kommentarer inaktiverade.

